Posted by on 25 maja 2018

Zasadniczo FHT służy jako punkt skupienia dla opieki nad pacjentem, zapewniając większość opieki i koordynacji, które zapewniają specjaliści i inne zasoby społeczności. Nie każdy lekarz wykonuje każdą usługę, ale każda grupa musi być zorganizowana, aby to zrobić. Lekarz pacjenta zapewnia, że zapewnione są odpowiednie usługi. Lekarze są odpowiedzialni za określony panel pacjentów i są wspierani przez innych pracowników służby zdrowia, takich jak pielęgniarki, pielęgniarki, psychologowie, farmaceuci, pracownicy socjalni i nauczyciele zdrowia. Typowy panel lekarski obejmuje około 1400 pacjentów, mniej niż typowa praktyka w USA. Włączenie praktykującego pielęgniarkę dodaje 800 pacjentów do oczekiwanej wielkości treningu. Ministerstwo zapewnia wynagrodzenia innym pracownikom służby zdrowia i fundusze na elektroniczny system rejestracji spełniający wymagania Ministerstwa.
Opłaty dla lekarzy są oparte na kryterium wieku i płci, obliczanym na podstawie prowizji Ontario za usługi. Dodatkowe opłaty dotyczą usług uznawanych za wymagające dodatkowego nacisku – na przykład wizyty u niemowląt lub pacjentów w wieku powyżej 75 lat. Lekarze otrzymują opłaty za procedury i wizyty w szpitalach, domach i domach opieki. Oferowane są premiowane bonusy za osiąganie celów profilaktyki dla panelu pacjenta. Lekarze rodzinni otrzymują premię w wysokości od 100 do 300 USD za każdego nowego pacjenta, w zależności od złożoności potrzeb tego pacjenta. Lekarz traci miesięczną opłatę za uczestnictwo, gdy pacjent szuka opieki gdzie indziej. Około 60% dochodów lekarzy pochodzi z kapitulacji, a 40% z innych opłat i premii. Każda FHT ma radę zarządzającą z przedstawicielami społeczności i jest odpowiedzialna za zapewnienie spełnienia standardów, ale standardy opieki są ustalane przez lekarzy.
Reforma opieki podstawowej w Ontario trwała ponad dekadę od konceptualizacji do wdrożenia. Chociaż wielu lekarzy początkowo sceptycznie podchodziło do swojego potencjału powodzenia, nieopublikowane dotąd badania dokumentują wysoki poziom zadowolenia pacjentów i lekarzy. Kiedy ministerstwo starało się ostatnio opóźnić ekspansję do 200 FHT, protesty grup pacjentów i lekarzy doprowadziły do odwołania opóźnienia.
Korzystanie z interdyscyplinarnych zespołów rozszerza zakres świadczonych usług i zmniejsza obciążenie dla poszczególnych lekarzy. Ponieważ dochody nie opierają się głównie na wizytach lekarzy, praktyki mogą odkrywać szersze role członków zespołu i mogą wykorzystywać wizyty telefoniczne, e-mailowe i grupowe w celu zwiększenia efektywności. Całkowita liczba wizyt na pacjenta nie zmniejszyła się, ale wydaje się, że więcej wizyt dotyczy członków zespołu innych niż główny lekarz. Jedno z badań wykazało, że kontrola nadciśnienia tętniczego jest lepsza wśród pacjentów z FHT niż wśród osób pobierających opłaty za usługi. Korzystanie z integracyjnych elektronicznych systemów rejestracji wydaje się poprawiać efektywność i komunikację, i uważamy, że zachęty o wysokiej jakości sprawiły, że lekarze biorący udział w badaniu bardziej proaktywne w świadczeniu usług prewencyjnych i zapewnieniu opieki nad pacjentami przewlekle chorymi. Pełna ocena wpływu tego modelu na wyniki zdrowotne, miary jakości i koszty zostanie zakończona za 3 do 5 lat. Jednym z efektów, który jest już oczywisty, jest wzrost o około 40% dochodów lekarzy: średni dochód netto lekarza rodzinnego wzrósł z 180 000 $ (kanadyjski) w 2004 r. Do 250 000 $ w ramach FHT, ale nie wzrósł znacząco w opłatach za leczenie. dla sektora usług.
Większość praktyk nauczających w Ontario to FHT i podkreślają wartość opieki skoncentrowanej na pacjencie zarówno w programach rezydencyjnych dla rodzin, jak i na studiach medycznych.
[przypisy: pokrowce antyroztoczowe, mikrodermabrazja łódź, agencja hostess ]

Powiązane tematy z artykułem: agencja hostess mikrodermabrazja łódź pokrowce antyroztoczowe

Posted by on 25 maja 2018

Zasadniczo FHT służy jako punkt skupienia dla opieki nad pacjentem, zapewniając większość opieki i koordynacji, które zapewniają specjaliści i inne zasoby społeczności. Nie każdy lekarz wykonuje każdą usługę, ale każda grupa musi być zorganizowana, aby to zrobić. Lekarz pacjenta zapewnia, że zapewnione są odpowiednie usługi. Lekarze są odpowiedzialni za określony panel pacjentów i są wspierani przez innych pracowników służby zdrowia, takich jak pielęgniarki, pielęgniarki, psychologowie, farmaceuci, pracownicy socjalni i nauczyciele zdrowia. Typowy panel lekarski obejmuje około 1400 pacjentów, mniej niż typowa praktyka w USA. Włączenie praktykującego pielęgniarkę dodaje 800 pacjentów do oczekiwanej wielkości treningu. Ministerstwo zapewnia wynagrodzenia innym pracownikom służby zdrowia i fundusze na elektroniczny system rejestracji spełniający wymagania Ministerstwa.
Opłaty dla lekarzy są oparte na kryterium wieku i płci, obliczanym na podstawie prowizji Ontario za usługi. Dodatkowe opłaty dotyczą usług uznawanych za wymagające dodatkowego nacisku – na przykład wizyty u niemowląt lub pacjentów w wieku powyżej 75 lat. Lekarze otrzymują opłaty za procedury i wizyty w szpitalach, domach i domach opieki. Oferowane są premiowane bonusy za osiąganie celów profilaktyki dla panelu pacjenta. Lekarze rodzinni otrzymują premię w wysokości od 100 do 300 USD za każdego nowego pacjenta, w zależności od złożoności potrzeb tego pacjenta. Lekarz traci miesięczną opłatę za uczestnictwo, gdy pacjent szuka opieki gdzie indziej. Około 60% dochodów lekarzy pochodzi z kapitulacji, a 40% z innych opłat i premii. Każda FHT ma radę zarządzającą z przedstawicielami społeczności i jest odpowiedzialna za zapewnienie spełnienia standardów, ale standardy opieki są ustalane przez lekarzy.
Reforma opieki podstawowej w Ontario trwała ponad dekadę od konceptualizacji do wdrożenia. Chociaż wielu lekarzy początkowo sceptycznie podchodziło do swojego potencjału powodzenia, nieopublikowane dotąd badania dokumentują wysoki poziom zadowolenia pacjentów i lekarzy. Kiedy ministerstwo starało się ostatnio opóźnić ekspansję do 200 FHT, protesty grup pacjentów i lekarzy doprowadziły do odwołania opóźnienia.
Korzystanie z interdyscyplinarnych zespołów rozszerza zakres świadczonych usług i zmniejsza obciążenie dla poszczególnych lekarzy. Ponieważ dochody nie opierają się głównie na wizytach lekarzy, praktyki mogą odkrywać szersze role członków zespołu i mogą wykorzystywać wizyty telefoniczne, e-mailowe i grupowe w celu zwiększenia efektywności. Całkowita liczba wizyt na pacjenta nie zmniejszyła się, ale wydaje się, że więcej wizyt dotyczy członków zespołu innych niż główny lekarz. Jedno z badań wykazało, że kontrola nadciśnienia tętniczego jest lepsza wśród pacjentów z FHT niż wśród osób pobierających opłaty za usługi. Korzystanie z integracyjnych elektronicznych systemów rejestracji wydaje się poprawiać efektywność i komunikację, i uważamy, że zachęty o wysokiej jakości sprawiły, że lekarze biorący udział w badaniu bardziej proaktywne w świadczeniu usług prewencyjnych i zapewnieniu opieki nad pacjentami przewlekle chorymi. Pełna ocena wpływu tego modelu na wyniki zdrowotne, miary jakości i koszty zostanie zakończona za 3 do 5 lat. Jednym z efektów, który jest już oczywisty, jest wzrost o około 40% dochodów lekarzy: średni dochód netto lekarza rodzinnego wzrósł z 180 000 $ (kanadyjski) w 2004 r. Do 250 000 $ w ramach FHT, ale nie wzrósł znacząco w opłatach za leczenie. dla sektora usług.
Większość praktyk nauczających w Ontario to FHT i podkreślają wartość opieki skoncentrowanej na pacjencie zarówno w programach rezydencyjnych dla rodzin, jak i na studiach medycznych.
[przypisy: pokrowce antyroztoczowe, mikrodermabrazja łódź, agencja hostess ]

Powiązane tematy z artykułem: agencja hostess mikrodermabrazja łódź pokrowce antyroztoczowe