Posted by on 1 sierpnia 2018

Subwencje Domu są bardziej hojne niż w Senacie, ale oba przekraczają 400 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Większość subsydiów przepływałaby przez giełdy ubezpieczeniowe do uprawnionych osób o dochodach do 400% federalnego poziomu ubóstwa. Większe dotacje przyciągnęłyby więcej osób do giełd ubezpieczeniowych, ale zwiększyłyby również koszty reform, które mogłyby się podnieść w porównaniu z limitem prezydenta Baracka Obamy wynoszącym 900 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Zagrożeniem wybuchowym jest kwestia aborcji. Aby wygrać zatwierdzenie House a w sprawie reformy, Pelosi musiał zaakceptować przepis, który nakładałby większe ograniczenia na dostępność usług aborcyjnych. Reprezentantowi Bartowi Stupakowi (D-MI) dołączyło 63 innych Demokratów i 176 Republikanów, którzy zatwierdzili poprawkę, która zabraniałaby wymianie ubezpieczeniowej sprzedaży jakiegokolwiek pakietu ubezpieczeń zdrowotnych obejmującego usługi aborcyjne, gdyby opłacono je z pomocą publicznych dotacji. Dzięki umowie zawartej przez senatora Bena Nelsona (D-NE) z Reidem, projekt Senatu zawiera mniej restrykcyjne podejście do aborcji, ale wciąż jest zdecydowanie przeciwny zwolennikom prochów: pozwoliłby na zakup planu opieki zdrowotnej obejmującego usługi aborcyjne, ale tylko jeśli nabywca zapłacił wymianę osobno za aborcję. Jak mocno zwolennicy obu stron debaty na temat aborcji będą lobbować za preferowanym podejściem, mogą wpłynąć na czas wymagany do pogodzenia dwóch ustaw.
Zakres zaangażowania rządu w opiekę zdrowotną również okazał się kwestią sporną w trakcie debaty nad reformą i będzie kontynuował negocjacje Demokratów. Obydwie ustawy nałożyłyby nowe ograniczenia na praktyki biznesowe prywatnych ubezpieczycieli, w tym zakazanie odmowy ubezpieczenia osobom z wcześniej istniejącymi warunkami i niedopuszczanie do planów zdrowotnych z cofaniem ubezpieczenia, z wyjątkiem przypadków oszustwa. Domowi Demokraci podkreślali, że ich ustawa będzie zawierała opcję ubezpieczenia publicznego, mającą na celu konkurowanie z prywatnymi przewoźnikami. Kiedy Reid zmieszał dwa reformy Senatu, wprowadził opcję publiczną, ale usunął ją, gdy stało się jasne, że nie może uzyskać poparcia wszystkich 60 członków senackiego klubu demokratycznego, jeśli tego nie uczyni. Demokraci zastąpili coś, co można określić jako publiczne światło opcji ; Kieruje federalnym biurem ds. zarządzania personelem na umowy z dwoma krajowymi lub wielostronnymi zakładami ubezpieczeń zdrowotnych – jednym z nich jest organizacja non-profit – oferująca świadczenia w ramach wymiany ubezpieczeń. Plany te byłyby przeznaczone głównie dla pracowników, którzy nie mogli sobie pozwolić na ubezpieczenie oferowane przez ich pracodawców, ale CBO nie oczekuje, że wiele osób zapisze się w takich planach.
Chociaż oba projekty koncentrują się na rozszerzeniu zasięgu, poświęcają one jedynie niewielką uwagę wzmocnieniu adekwatności pracowników służby zdrowia do leczenia milionów nowo ubezpieczonych osób. Poprawiłyby zdolność rządu do monitorowania tendencji w zakresie siły roboczej służby zdrowia i zaspokajałyby przyszłe potrzeby, ponieważ oba projekty wymagają powołania komisji doradczych odpowiedzialnych za opracowanie krajowej strategii w zakresie ochrony zdrowia pracowników. Oba rachunki są jednak dalekie od rekomendacji Stowarzyszenia Amerykańskich Koledży Medycznych (AAMC), że liczba stanowisk szkoleniowych absolwenta medycyny (GME) finansowanych przez Medicare zostanie zwiększona o 15 000
[więcej w: dyżur aptek września, lista oczekujących do sanatorium nfz, fala uderzeniowa łódź ]

Powiązane tematy z artykułem: dyżur aptek września fala uderzeniowa łódź lista oczekujących do sanatorium nfz

Posted by on 1 sierpnia 2018

Subwencje Domu są bardziej hojne niż w Senacie, ale oba przekraczają 400 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Większość subsydiów przepływałaby przez giełdy ubezpieczeniowe do uprawnionych osób o dochodach do 400% federalnego poziomu ubóstwa. Większe dotacje przyciągnęłyby więcej osób do giełd ubezpieczeniowych, ale zwiększyłyby również koszty reform, które mogłyby się podnieść w porównaniu z limitem prezydenta Baracka Obamy wynoszącym 900 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Zagrożeniem wybuchowym jest kwestia aborcji. Aby wygrać zatwierdzenie House a w sprawie reformy, Pelosi musiał zaakceptować przepis, który nakładałby większe ograniczenia na dostępność usług aborcyjnych. Reprezentantowi Bartowi Stupakowi (D-MI) dołączyło 63 innych Demokratów i 176 Republikanów, którzy zatwierdzili poprawkę, która zabraniałaby wymianie ubezpieczeniowej sprzedaży jakiegokolwiek pakietu ubezpieczeń zdrowotnych obejmującego usługi aborcyjne, gdyby opłacono je z pomocą publicznych dotacji. Dzięki umowie zawartej przez senatora Bena Nelsona (D-NE) z Reidem, projekt Senatu zawiera mniej restrykcyjne podejście do aborcji, ale wciąż jest zdecydowanie przeciwny zwolennikom prochów: pozwoliłby na zakup planu opieki zdrowotnej obejmującego usługi aborcyjne, ale tylko jeśli nabywca zapłacił wymianę osobno za aborcję. Jak mocno zwolennicy obu stron debaty na temat aborcji będą lobbować za preferowanym podejściem, mogą wpłynąć na czas wymagany do pogodzenia dwóch ustaw.
Zakres zaangażowania rządu w opiekę zdrowotną również okazał się kwestią sporną w trakcie debaty nad reformą i będzie kontynuował negocjacje Demokratów. Obydwie ustawy nałożyłyby nowe ograniczenia na praktyki biznesowe prywatnych ubezpieczycieli, w tym zakazanie odmowy ubezpieczenia osobom z wcześniej istniejącymi warunkami i niedopuszczanie do planów zdrowotnych z cofaniem ubezpieczenia, z wyjątkiem przypadków oszustwa. Domowi Demokraci podkreślali, że ich ustawa będzie zawierała opcję ubezpieczenia publicznego, mającą na celu konkurowanie z prywatnymi przewoźnikami. Kiedy Reid zmieszał dwa reformy Senatu, wprowadził opcję publiczną, ale usunął ją, gdy stało się jasne, że nie może uzyskać poparcia wszystkich 60 członków senackiego klubu demokratycznego, jeśli tego nie uczyni. Demokraci zastąpili coś, co można określić jako publiczne światło opcji ; Kieruje federalnym biurem ds. zarządzania personelem na umowy z dwoma krajowymi lub wielostronnymi zakładami ubezpieczeń zdrowotnych – jednym z nich jest organizacja non-profit – oferująca świadczenia w ramach wymiany ubezpieczeń. Plany te byłyby przeznaczone głównie dla pracowników, którzy nie mogli sobie pozwolić na ubezpieczenie oferowane przez ich pracodawców, ale CBO nie oczekuje, że wiele osób zapisze się w takich planach.
Chociaż oba projekty koncentrują się na rozszerzeniu zasięgu, poświęcają one jedynie niewielką uwagę wzmocnieniu adekwatności pracowników służby zdrowia do leczenia milionów nowo ubezpieczonych osób. Poprawiłyby zdolność rządu do monitorowania tendencji w zakresie siły roboczej służby zdrowia i zaspokajałyby przyszłe potrzeby, ponieważ oba projekty wymagają powołania komisji doradczych odpowiedzialnych za opracowanie krajowej strategii w zakresie ochrony zdrowia pracowników. Oba rachunki są jednak dalekie od rekomendacji Stowarzyszenia Amerykańskich Koledży Medycznych (AAMC), że liczba stanowisk szkoleniowych absolwenta medycyny (GME) finansowanych przez Medicare zostanie zwiększona o 15 000
[więcej w: dyżur aptek września, lista oczekujących do sanatorium nfz, fala uderzeniowa łódź ]

Powiązane tematy z artykułem: dyżur aptek września fala uderzeniowa łódź lista oczekujących do sanatorium nfz