Posted by on 1 sierpnia 2018

Ponieważ Republikanie jednogłośnie sprzeciwili się reformie służby zdrowia Demokratów, wyzwanie połączenia rachunków reformy Izby i Senatu spadło na przewodniczącą Izby Nancy Pelosi (D-CA) i przywódcę większości senackiej Harry ego Reida (D-NV). Aby pod koniec stycznia zawrzeć porozumienie w sprawie najbardziej rozbudowanego ustawodawstwa dotyczącego opieki zdrowotnej w pokoleniu, Demokraci muszą osiągnąć porozumienie w kilku spornych kwestiach i utrzymać całkowity koszt poniżej limitu administracji 900 miliardów dolarów przez dziesięć lat. Wśród kluczowych kwestii znajdują się sposoby płacenia za środek, równoważenie kosztów dopłat do składek, udostępnianie pokrycia w przystępnej cenie oraz zasięg usług aborcyjnych. Demokraci planują rozpocząć bezpośrednie negocjacje, aby połączyć dwa ogromne rachunki. Ponieważ republikanie są przeciwni, demokraci nie zamierzają angażować ich w te rozmowy ani tworzyć formalnego komitetu konferencji senatu, którego członkowie musieliby być mianowani głosami posłów. Gdyby ustawa o reformie wygrała, byłaby to pierwsza ważna miara ustawodawstwa reform socjalnych, która stałaby się prawem dzięki głosom tylko jednej partii. Fakt, że fakt ten może wpłynąć na kampanie polityczne w 2010 r., Jest niepewny, chociaż republikańscy uważają, że obawy społeczeństwa co do kosztów i zakresu reform powinny dać im przewagę.
Projekt Senatu będzie prawdopodobnie służył jako szablon dla większości ostatecznego środka – po prostu dlatego, że musimy uzyskać 60 głosów , ponieważ Senator John D. Rockefeller (D-WV) wyjaśnił w zeszłym tygodniu. Tak więc urzędnicy administracji biorący udział w negocjacjach będą prawdopodobnie w dużym stopniu po stronie Senatu, który w niewielkim stopniu zaakceptował projekt reformy, głosując 60-39 w dniu 24 grudnia.
Pieniądze są sednem wielu problemów wymagających rozwiązania. Rachunek House jest droższy, a jego koszt wynosi 1,05 biliona dolarów, jak oszacował Kongresowy Urząd Budżetowy (CBO), podczas gdy szacunek dla senackiego projektu wynosi 871 miliardów dolarów. Większość tych pieniędzy będzie płacić za rozszerzenie ubezpieczenia – do około 31 milionów osób w ramach ustawy Senatu i 36 milionów w ramach środka House, którzy będą musieli posiadać ubezpieczenie zdrowotne. Dochody do zapłacenia za reformę wynikałyby w dużej mierze z nowych podatków i opłat, a także z oszczędności w postaci wzrostu Medicare i Medicaid. Kiedy 10-letnie koszty reform zostaną pokryte przez te nowe dochody i oszczędności, CBO szacuje, że oba projekty ustaw zmniejszą deficyt federalny – projekt Senatu o 132 mld USD i projekt ustawy o 109 mld USD.
Największym źródłem nowych dochodów (461 miliardów dolarów) w rachunku House będzie 5,4% dopłata do podatku dochodowego dla par o dochodach powyżej miliona USD i osób o dochodach powyżej 500 000 USD. Senat odrzucił to podejście, zamiast tego nałożył 40% podatku akcyzowego na najdroższe plany zdrowotne sponsorowane przez pracodawcę, które przyniosłyby 149 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Administracja faworyzuje podejście senackie, ponieważ, aby uniknąć płacenia podatku, niektórzy pracodawcy mogą zmniejszyć zakres świadczeń zdrowotnych i zacząć spowalniać wzrost kosztów opieki zdrowotnej. Ale podatkowi sprzeciwia się zorganizowana siła robocza – silny sojusznik liberalnego skrzydła demokratów – i niektóre organizacje biznesowe. Środek Senatu zwiększyłby również podatek od wynagrodzeń Medicare na osoby o dochodach przekraczających 200 000 USD oraz pary o dochodach powyżej 250 000 USD.
Pieniądze są również problemem, jeśli chodzi o publiczne subwencje na zakup ubezpieczenia zdrowotnego
[podobne: anestezjolog zarobki, badanie ob cena, badania do pracy radom ]

Powiązane tematy z artykułem: anestezjolog zarobki badania do pracy radom badanie ob cena

Posted by on 1 sierpnia 2018

Ponieważ Republikanie jednogłośnie sprzeciwili się reformie służby zdrowia Demokratów, wyzwanie połączenia rachunków reformy Izby i Senatu spadło na przewodniczącą Izby Nancy Pelosi (D-CA) i przywódcę większości senackiej Harry ego Reida (D-NV). Aby pod koniec stycznia zawrzeć porozumienie w sprawie najbardziej rozbudowanego ustawodawstwa dotyczącego opieki zdrowotnej w pokoleniu, Demokraci muszą osiągnąć porozumienie w kilku spornych kwestiach i utrzymać całkowity koszt poniżej limitu administracji 900 miliardów dolarów przez dziesięć lat. Wśród kluczowych kwestii znajdują się sposoby płacenia za środek, równoważenie kosztów dopłat do składek, udostępnianie pokrycia w przystępnej cenie oraz zasięg usług aborcyjnych. Demokraci planują rozpocząć bezpośrednie negocjacje, aby połączyć dwa ogromne rachunki. Ponieważ republikanie są przeciwni, demokraci nie zamierzają angażować ich w te rozmowy ani tworzyć formalnego komitetu konferencji senatu, którego członkowie musieliby być mianowani głosami posłów. Gdyby ustawa o reformie wygrała, byłaby to pierwsza ważna miara ustawodawstwa reform socjalnych, która stałaby się prawem dzięki głosom tylko jednej partii. Fakt, że fakt ten może wpłynąć na kampanie polityczne w 2010 r., Jest niepewny, chociaż republikańscy uważają, że obawy społeczeństwa co do kosztów i zakresu reform powinny dać im przewagę.
Projekt Senatu będzie prawdopodobnie służył jako szablon dla większości ostatecznego środka – po prostu dlatego, że musimy uzyskać 60 głosów , ponieważ Senator John D. Rockefeller (D-WV) wyjaśnił w zeszłym tygodniu. Tak więc urzędnicy administracji biorący udział w negocjacjach będą prawdopodobnie w dużym stopniu po stronie Senatu, który w niewielkim stopniu zaakceptował projekt reformy, głosując 60-39 w dniu 24 grudnia.
Pieniądze są sednem wielu problemów wymagających rozwiązania. Rachunek House jest droższy, a jego koszt wynosi 1,05 biliona dolarów, jak oszacował Kongresowy Urząd Budżetowy (CBO), podczas gdy szacunek dla senackiego projektu wynosi 871 miliardów dolarów. Większość tych pieniędzy będzie płacić za rozszerzenie ubezpieczenia – do około 31 milionów osób w ramach ustawy Senatu i 36 milionów w ramach środka House, którzy będą musieli posiadać ubezpieczenie zdrowotne. Dochody do zapłacenia za reformę wynikałyby w dużej mierze z nowych podatków i opłat, a także z oszczędności w postaci wzrostu Medicare i Medicaid. Kiedy 10-letnie koszty reform zostaną pokryte przez te nowe dochody i oszczędności, CBO szacuje, że oba projekty ustaw zmniejszą deficyt federalny – projekt Senatu o 132 mld USD i projekt ustawy o 109 mld USD.
Największym źródłem nowych dochodów (461 miliardów dolarów) w rachunku House będzie 5,4% dopłata do podatku dochodowego dla par o dochodach powyżej miliona USD i osób o dochodach powyżej 500 000 USD. Senat odrzucił to podejście, zamiast tego nałożył 40% podatku akcyzowego na najdroższe plany zdrowotne sponsorowane przez pracodawcę, które przyniosłyby 149 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Administracja faworyzuje podejście senackie, ponieważ, aby uniknąć płacenia podatku, niektórzy pracodawcy mogą zmniejszyć zakres świadczeń zdrowotnych i zacząć spowalniać wzrost kosztów opieki zdrowotnej. Ale podatkowi sprzeciwia się zorganizowana siła robocza – silny sojusznik liberalnego skrzydła demokratów – i niektóre organizacje biznesowe. Środek Senatu zwiększyłby również podatek od wynagrodzeń Medicare na osoby o dochodach przekraczających 200 000 USD oraz pary o dochodach powyżej 250 000 USD.
Pieniądze są również problemem, jeśli chodzi o publiczne subwencje na zakup ubezpieczenia zdrowotnego
[podobne: anestezjolog zarobki, badanie ob cena, badania do pracy radom ]

Powiązane tematy z artykułem: anestezjolog zarobki badania do pracy radom badanie ob cena