Posted by on 1 sierpnia 2018

Młodsi lekarze – i niektórzy starsi – są bardziej wygodni i działają wydajniej i efektywniej w środowisku elektronicznej informacji niż w świecie papierowych dokumentów. Oczywiście istnieją pewne przeszkody. Produkty EHR pozostają kosztowne w instalacji i utrzymaniu – kwestie kosztów, których nie należy lekceważyć. Decyzja North Shore o zapewnieniu zachęty finansowej, jak również licencji na oprogramowanie sugeruje, że wielu lekarzy nadal nie wierzy, że obecne EHR zapewnią zwrot z inwestycji bezpośrednio lekarzom.
Wskaźniki przyjęcia elektronicznej dokumentacji zdrowotnej według wielkości praktyki. Procent pokazany powyżej każdego słupka jest proporcją lekarzy, którzy pracują w praktyce o określonej wielkości. Zielona część każdego paska reprezentuje procent lekarzy praktykujących określoną wielkość, którzy przyjęli co najmniej podstawowe elektroniczne karty zdrowia (EHR), a żółta część stanowi odsetek lekarzy, którzy nie przyjęli EHRs.2 Dla każdej praktyki rozmiar, odsetek lekarzy, którzy nie przyjęli EHRs w stosunku do ogólnej liczby lekarzy w praktyce, przedstawiono na dole. Lekarze w najmniejszych praktykach odpowiadają za ponad 50% tych, którzy jeszcze nie przyjęli EHR, podczas gdy lekarze w największych praktykach odpowiadają tylko za około 3%.
Szerokie rozpowszechnianie EHR wymaga zaufania publicznego. Wymiana informacji o pacjentach, która od dziesięcioleci była powszechną praktyką w celu wystawiania rachunków, leczenia i zdrowia publicznego, została publicznie udostępniona ze względu na ryzyko związane z znacznie rozszerzonym dostępem i nowo odkrytą umiejętnością łatwego i szybkiego przenoszenia wiele zapisów dotyczących pacjenta jednocześnie. Ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych z 1996 r. (HIPAA) stworzyła ramy dla definiowania prywatności, naruszeń prywatności i kar. ARRA dodatkowo zdefiniowała naruszenia prywatności i zwiększyła kary za nie. Jednym z wyzwań przy ustalaniu polityki w tej dziedzinie jest to, że prywatność elektroniczna i jej względne znaczenie wciąż są określane. Zdolność do zapewnienia bezpiecznego środowiska elektronicznego dla danych pacjenta – na przykład możliwość zapewnienia niezawodnego przechowywania danych – jest poza zasięgiem większości indywidualnych praktyk lekarskich. Naprawdę bezpieczne i niezawodne EHR są obecnie możliwe tylko dla większych organizacji z centralnie wspieranymi możliwościami technologicznymi. Może to być jeden z powodów, dla których wskaźnik adopcji był znacznie wyższy wśród dużych praktyk (patrz wykres).
EHR, które są interoperacyjne, mogą łączyć się nie tylko między sobą, ale również ze wspólnymi usługami. Udostępnianie informacji umożliwia lokalnym dostawcom usług opieki zdrowotnej koordynację świadczenia opieki – na przykład poprzez unikanie przeciwwskazanych leków i powtarzających się testów. Wspiera cele w zakresie zdrowia publicznego, ułatwiając monitorowanie na poziomie populacji i wspiera dzielenie się informacjami na temat samego procesu opieki, w tym środków jakości. System VistA Departamentu Weteranów jest najbardziej znanym na dużą skalę przykładem tych możliwości.
Wymiana informacji wymaga, aby EHR miały wspólne standardy. Trwają prace w organizacjach zajmujących się opracowywaniem norm i wprowadzaniem ułatwień, takich jak Health Level Seven (HL7), które od dziesięcioleci zapewniają praktyczne standardy
[hasła pokrewne: badanie kału bydgoszcz, dyżur aptek września, darmowe leki dla 75 latków ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie kału bydgoszcz darmowe leki dla 75 latków dyżur aptek września

Posted by on 1 sierpnia 2018

Młodsi lekarze – i niektórzy starsi – są bardziej wygodni i działają wydajniej i efektywniej w środowisku elektronicznej informacji niż w świecie papierowych dokumentów. Oczywiście istnieją pewne przeszkody. Produkty EHR pozostają kosztowne w instalacji i utrzymaniu – kwestie kosztów, których nie należy lekceważyć. Decyzja North Shore o zapewnieniu zachęty finansowej, jak również licencji na oprogramowanie sugeruje, że wielu lekarzy nadal nie wierzy, że obecne EHR zapewnią zwrot z inwestycji bezpośrednio lekarzom.
Wskaźniki przyjęcia elektronicznej dokumentacji zdrowotnej według wielkości praktyki. Procent pokazany powyżej każdego słupka jest proporcją lekarzy, którzy pracują w praktyce o określonej wielkości. Zielona część każdego paska reprezentuje procent lekarzy praktykujących określoną wielkość, którzy przyjęli co najmniej podstawowe elektroniczne karty zdrowia (EHR), a żółta część stanowi odsetek lekarzy, którzy nie przyjęli EHRs.2 Dla każdej praktyki rozmiar, odsetek lekarzy, którzy nie przyjęli EHRs w stosunku do ogólnej liczby lekarzy w praktyce, przedstawiono na dole. Lekarze w najmniejszych praktykach odpowiadają za ponad 50% tych, którzy jeszcze nie przyjęli EHR, podczas gdy lekarze w największych praktykach odpowiadają tylko za około 3%.
Szerokie rozpowszechnianie EHR wymaga zaufania publicznego. Wymiana informacji o pacjentach, która od dziesięcioleci była powszechną praktyką w celu wystawiania rachunków, leczenia i zdrowia publicznego, została publicznie udostępniona ze względu na ryzyko związane z znacznie rozszerzonym dostępem i nowo odkrytą umiejętnością łatwego i szybkiego przenoszenia wiele zapisów dotyczących pacjenta jednocześnie. Ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych z 1996 r. (HIPAA) stworzyła ramy dla definiowania prywatności, naruszeń prywatności i kar. ARRA dodatkowo zdefiniowała naruszenia prywatności i zwiększyła kary za nie. Jednym z wyzwań przy ustalaniu polityki w tej dziedzinie jest to, że prywatność elektroniczna i jej względne znaczenie wciąż są określane. Zdolność do zapewnienia bezpiecznego środowiska elektronicznego dla danych pacjenta – na przykład możliwość zapewnienia niezawodnego przechowywania danych – jest poza zasięgiem większości indywidualnych praktyk lekarskich. Naprawdę bezpieczne i niezawodne EHR są obecnie możliwe tylko dla większych organizacji z centralnie wspieranymi możliwościami technologicznymi. Może to być jeden z powodów, dla których wskaźnik adopcji był znacznie wyższy wśród dużych praktyk (patrz wykres).
EHR, które są interoperacyjne, mogą łączyć się nie tylko między sobą, ale również ze wspólnymi usługami. Udostępnianie informacji umożliwia lokalnym dostawcom usług opieki zdrowotnej koordynację świadczenia opieki – na przykład poprzez unikanie przeciwwskazanych leków i powtarzających się testów. Wspiera cele w zakresie zdrowia publicznego, ułatwiając monitorowanie na poziomie populacji i wspiera dzielenie się informacjami na temat samego procesu opieki, w tym środków jakości. System VistA Departamentu Weteranów jest najbardziej znanym na dużą skalę przykładem tych możliwości.
Wymiana informacji wymaga, aby EHR miały wspólne standardy. Trwają prace w organizacjach zajmujących się opracowywaniem norm i wprowadzaniem ułatwień, takich jak Health Level Seven (HL7), które od dziesięcioleci zapewniają praktyczne standardy
[hasła pokrewne: badanie kału bydgoszcz, dyżur aptek września, darmowe leki dla 75 latków ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie kału bydgoszcz darmowe leki dla 75 latków dyżur aptek września